چرا ماساژور تفنگی شارژی بخریم؟

ماساژور تفنگی شارژی Main - چرا ماساژور تفنگی شارژی بخریم؟

سلامت عضلات و مراقبت از آن ها برای همه افراد حائز اهمیت است؛ اما ورزشکاران بیش از همه افراد نگران حفظ سلامت و بازیابی سریع عضلات و افزایش قدرت آن ها هستند. ماساژدرمانی راهکاری ایده آل برای همه کسانی است که به سلامت عضلاتشان اهمیت می ‌دهند. یکی از بهترین راه های ماساژدرمانی استفاده از ماساژور تفنگی شارژی است. از ورزشکاران گرفته تا علاقه مندان به تناسب اندام و افراد معمولی، می توانند از ویژگی های ماساژور تفنگی شارژی شگفت زده شوند. با ما همراه باشید تا با این ماساژور شگفت انگیز بیشتر آشنا شوید.

از ماساژور تفنگی چه می دانید؟

ماساژور تفنگی یک ابزار ماساژ برای بافت های عمیق بدن است. از این نوع ماساژور برای ماساژ ضربه ‌ای هم استفاده می ‌شود. ارتعاش درمانی حاصل از ماساژور های تفنگی به شل شدن عضلات سفت و رفع گرفتگی کمک می‌ کند. این مدل ماساژور مانند یک مته است و گاهی اوقات صدای آن نیز شبیه به مته است! البته خوشبختانه، مدل های مختلفی از این نوع ماساژور ها با استفاده از فناوری های جدید خود، صدای کمی را تولید می کنند. امروزه مدل شارژی این ابزار طرفداران زیادی را در میان ورزشکاران و علاقه مندان به حرفه تناسب اندام به خود جذب کرده است. خوب است بدانید که ماساژور های شارژی گران قیمت تر از انواع دستی هستند.

عملکرد ماساژور تفنگی شارژی چگونه است؟

ماساژور تفنگی شارژی 1 - چرا ماساژور تفنگی شارژی بخریم؟

  • هنگامی که از شارژ بودن ماساژور خود مطمئن شدید، آن را روشن کنید و روی ماهیچه های خود قرار دهید.
  • با روشن شدن ماساژور، قسمت سری آن به سرعت و با فرکانس تنظیم شده شروع به لرزش می کند.
  • به سبب این لرزش ها و حرکت های سریع ارتعاشی، قسمت سر ماساژور به عضلات ضربه می زند.
  • این ضربه ها سبب آزاد شدن تنش در عضله، آزاد شدن تجمع مایعات در ماهیچه و در نتیجه کاهش درد می شود.
  • در نهایت نیز، جریان خون در عضلات افزایش می یابد و عضلات بدن ریکاوری می شوند.

فواید ماساژور تفنگی شارژی

ماساژور تفنگی شارژی 2 - چرا ماساژور تفنگی شارژی بخریم؟

ماساژور تفنگی شارژی فواید زیادی دارد و در نتیجه سرمایه ارزشمندی برای ورزشکاران، علاقه مندان به تناسب اندام و عموم افرادی است که به سلامت عضلات خود اهمیت می دهند. در ادامه، فواید این نوع ماساژور را با هم بررسی خواهیم کرد.

  • درمان سریع توانمندی مجدد عضلات: ماساژ عضلات پس از آسیب برای بهبود سریع یا برای جلوگیری از هر گونه آسیب احتمالی در آینده امری ضروری است. یک تفنگ ماساژ شارژی به عضلات شما کمک می کند تا توانمندی خود را بازیابند. به وسیله این نوع ماساژدرمانی گردش خون در عضلات شما تسریع می شود و درد و تورم در نواحی عضلانی کاهش می یابد.
  • جلوگیری از درد عضلانی تاخیری (DOMS): تاخیر گرفتگی عضلات یا درد عضلانی تاخیری یا DOMS دردی عضلانی است که ساعاتی پس از فعالیت بدنی شدید ایجاد می شود و سفت شدن ماهیچه ها را در پی دارد. درد عضلانی مانعی برای حرکت و عملکرد ورزشکاران است.
  • بهبود گردش خون: ماساژ بافت های عمیق بدن، گیرنده های عصبی را تحریک می کند و در نتیجه، سموم از بدن حذف می شوند و گردش خون تازه، اکسیژن و مواد مغذی را جایگزین سموم می کند. افزایش جریان خون، به طور کلی، سلامت بدن را بهبود می بخشد. تامین اکسیژن، ماهیچه ها را فعال تر می کند تا عملکرد موثر تری داشته باشند.
  • جلوگیری از آسیب های عضلانی: ماساژور تفنگی شارژی، سپری در برابر آسیب های عضلانی است. هنگامی که ماساژ درمانی را در برنامه خود قرار می دهید، عضلات شما برای فعالیت بدنی آماده تر و انعطاف پذیر تر می شوند. در چنین حالتی اگر علاقه مند به ورزش های سنگین هم هستید، جای نگرانی نیست؛ زیرا فعالیت شدید منجر به ساییدگی و پارگی عضلات شما نمی شود.
  • بهبود دامنه حرکت مفاصل: یک ماساژور خوب، انعطاف پذیری عضلات بدن شما را افزایش می دهد و باعث می شود تا مفاصل آزادانه حرکت کنند. با ماساژدرمانی؛ مفاصل تقویت می شوند تا پس از انجام حرکات شدید بدنی دچار درد نشوند. در چنین حالتی انجام فعالیت ها و کارهای معمولی مانند راه رفتن، دویدن و نشستن نیز به آسانی انجام می شود.

علت انتخاب ماساژور شارژی

اگر به ماساژ نیاز داشته باشید، قطعا زمان زیادی را صرف رفت و آمد به یک مرکز ماساژدرمانی خواهید کرد. ماساژور های شارژی، این امکان را فراهم کرده اند که شما در وقتتان صرفه جویی کنید. با استفاده از یک ماساژور تفنگی شارژی می توانید در کمتر از 30 دقیقه، بدون نیاز به رزرو وقت، یک ماساژ باکیفیت داشته باشید. همچنین می توانید این نوع ماساژور را با خود حمل کنید و به سفر، محل کار یا مهمانی ببرید و در هر مکانی و هر زمانی ماساژ دریافت کنید.

داشتن یک ماساژور در منزلتان، هزینه ماساژدرمانی را نیز تا حد بسیار قابل توجهی کاهش خواهد داد. شما یک بار هزینه خرید ماساژور را پرداخت خواهید کرد و تا سال ها از آن استفاده می کنید.

نکته دیگری که می تواند سبب شود تا شما ماساژور شارژی و حتی برقی را به ماساژور های دستی ترجیح دهید، تنظیمات حرارتی است. تنظیمات حرارتی و گرمابخشی این ماساژور هاماساژور تفنگی شارژی 3 - چرا ماساژور تفنگی شارژی بخریم؟ آرامش فوق العاده ای را برای اعصاب و ماهیچه های بدن فراهم می کند. استرس شما را از بین می برد و ذهنتان را آرام می کند .

جمع بندی

ماساژور تفنگی شارژی، انتخابی ایده آل برای دوستداران سلامت بدن، ورزشکاران حرفه ای، طرفداران تناسب اندام و… است. استفاده از یک ماساژور تفنگی، عملکرد عضلات، مفاصل و ماهیچه ها را بهبود می بخشد و به تقویت و حفظ سلامت آن ها کمک می کند. ما در این مطلب سعی کردیم تا شما را با فواید استفاده از ماساژور های تفنگی و به خصوص نوع شارژی آن ها آشنا کنیم. اگر قصد دارید سلامت عضلات خود را تامین کنید و در عین حال هزینه زیادی را بابت ماساژدرمانی نپردازید و وقتتان بیهوده در مسیر رفت و آمد به مراکز ماساژ تلف نشود، بهتر است که دست بجنبانید و یک ماساژور تفنگی شارژی تهیه کنید تا سلامتتان تضمین شود.

لطفا به این مطلب رای دهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

سوالات متداول چرا ماساژور تفنگی شارژی بخریم؟

ماساژور تفنگی شارژی چیست؟

ماساژور تفنگی یک ابزار ماساژ برای بافت های عمیق بدن است. از این نوع ماساژور برای ماساژ ضربه ‌ای هم استفاده می ‌شود.

فواید ماساژور تفنگی شارژی چیست؟

درمان سریع توانمندی مجدد عضلات، جلوگیری از درد عضلانی تاخیری (DOMS)، بهبود گردش خون، جلوگیری از آسیب های عضلانی، بهبود دامنه حرکت مفاصل